Fortsätt till huvudinnehåll

Nytt projekt - utmaning!!

Har en kollega som så gärna vill ha en tavla jag gjort, meeeeeeeen inte i de färger jag brukar använda utan i gråskala. En riktigt utmaning! Bangar inte för det, men är inte lite smått nervös för hur jag ska få ihop det.


Tavlan är 70 x 50cm och jag har inte gjort någon sådan stor förut, så bara det är en utmaning.


Har samlat ihop allt krimskrams jag har kunna hitta, men skulle kanske letat upp lite större grejer. Får se hur jag får ihop det.


Har böjat lite förstiktigt, tror att jag behöver jobba mer ner mot underkanten. Letar skräp både här och var som jag kan använda - kul arbete!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Creative Jumpstart nr2

Den här utmaningen var rolig! Inspirerad av Kae Pea´s lektion på creative jumpstart. Hade ju som vanligt inte hälften av sakerna som hon använde, och skulle kanske se till att skaffa mig ett block anpassat för mxed media, men det var kul och jag gillar henne!! Kanske att hon kommer bli en stor canvas en dag.

Ta en lott!! Blogcandy!

Nu fick jag fotat! Så här kommer den.... Min 10 000 sidvisnings BLOGCANDY .... För att vara med: 1. Länka till min candy från din blogg/hemsida. Låna gärna bilden om du vill. 2. Skriv en kommentar till detta inlägget. 3. Bli gärna följare, om du vill. Vad kan du då vinna? Jo detta... Tre rullar tejp, Teeny Alphas, band, två stämplar, jounaling tags, brads, mm. Candyn avslutas den 21oktober. Vinnaren redovisar i vecka 43. LYCKA TILL!!! Och TACK för att DU tittar in i min blogg!!

Creative Jumpstart 2020

Det är alltid roligt att börja året med Creativ Jumstart och i år är det tredje året jag är med. Årets tema är Super Powers och jag har fått gjort några alster inspirerade av workshoppen. Har enbart jobbat i min artjournal i år, kanske kommer att hitta någon teknik jag kan använda till mina tavlor.