Fortsätt till huvudinnehåll

Scoutlåda

SMin familj är scouter, det var så min man och jag träffades en gång - på ett scoutläger. Grodan, som nu är 7år, åker varje år med Martin på scoutläger v7 och är nu kittad med skjorta och halsduk, matlåda och ryggsäck, Till sommaren ska vi åka på läger hela familjen och vi köpte en ny scoutskjorta till Grodan varför Ugglan fick den "gamla" -  stor lycka!! Men hon har ju INGEN scoutlåda som storasyster har!!! 
Denna gjorde jag till Grodan för ca 5 år sedan.... Det är en låda jag altrat.


Så det var ju bara att gå ner i pysselrummet och knåpa ihop något. Hittade en skolåda modell mindre i mitt lådförråd - jodå, här sparas :) Sedan har jag klätt den i cardstock och mönsterpapper.




Hittade lite stickers som jag satte dit. Sprayade med lite mist oxå. Hoppas Ugglan ska tycka om den och vill lägga sina märken och scoutgrejer där i.

Material:
Cardstock
Mönsterpapper All About A Boy från Echo Park Paper
Elementstickers All About A Boy från Echo Park Paper
Elementstickers Photo Freedom Volume II från Echo Park Paper
Paper Craft Topper Uggla från Kanban Crafts
Bokstavsstickers Blå från Papirdesign
Thickers Charm Foam Letter Sticker från Dear Lizzy och American Crafts
Stickers runda bling bling från Victoria´s design house
Heidi Swapp Color Shine - teal- från Pink Paislee
Fast drying pigment ink Brilliance - coffee bean - från Dew Drop

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Creative Jumpstart nr2

Den här utmaningen var rolig! Inspirerad av Kae Pea´s lektion på creative jumpstart. Hade ju som vanligt inte hälften av sakerna som hon använde, och skulle kanske se till att skaffa mig ett block anpassat för mxed media, men det var kul och jag gillar henne!! Kanske att hon kommer bli en stor canvas en dag.

Ta en lott!! Blogcandy!

Nu fick jag fotat! Så här kommer den.... Min 10 000 sidvisnings BLOGCANDY .... För att vara med: 1. Länka till min candy från din blogg/hemsida. Låna gärna bilden om du vill. 2. Skriv en kommentar till detta inlägget. 3. Bli gärna följare, om du vill. Vad kan du då vinna? Jo detta... Tre rullar tejp, Teeny Alphas, band, två stämplar, jounaling tags, brads, mm. Candyn avslutas den 21oktober. Vinnaren redovisar i vecka 43. LYCKA TILL!!! Och TACK för att DU tittar in i min blogg!!

Creative Jumpstart 2020

Det är alltid roligt att börja året med Creativ Jumstart och i år är det tredje året jag är med. Årets tema är Super Powers och jag har fått gjort några alster inspirerade av workshoppen. Har enbart jobbat i min artjournal i år, kanske kommer att hitta någon teknik jag kan använda till mina tavlor.