Fortsätt till huvudinnehåll

Jul i vårt HUS

Att jag gillar Echo Park paper är ju ingen hemlighet direkt. Har köpt många av deras serier. Nu senast köpte jag en julserie för att ha till juliga layouter och för årets julkort. Använde ett av mönsterpappren som bakgrund. Kändes lite svårt att använda just detta i delar.


Det blev en enkel layout med bara stickers från samma serie som pappret.


Material:
Mönsterpapper Reflections Christmas från Echo Park
Stickers Reflections Christmas från Echo Park
Bokstavsstickers Season´s Greetings från Echo Park
Stickles Lime Green från Ranger
Distress Stickles Clear Rock Candy från Ranger
Prickig stämpel från Slöjd- Detaljer
Pigment INK Brilliance Coffee Bean frpn DewDrop

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Creative Jumpstart nr2

Den här utmaningen var rolig! Inspirerad av Kae Pea´s lektion på creative jumpstart. Hade ju som vanligt inte hälften av sakerna som hon använde, och skulle kanske se till att skaffa mig ett block anpassat för mxed media, men det var kul och jag gillar henne!! Kanske att hon kommer bli en stor canvas en dag.

Ta en lott!! Blogcandy!

Nu fick jag fotat! Så här kommer den.... Min 10 000 sidvisnings BLOGCANDY .... För att vara med: 1. Länka till min candy från din blogg/hemsida. Låna gärna bilden om du vill. 2. Skriv en kommentar till detta inlägget. 3. Bli gärna följare, om du vill. Vad kan du då vinna? Jo detta... Tre rullar tejp, Teeny Alphas, band, två stämplar, jounaling tags, brads, mm. Candyn avslutas den 21oktober. Vinnaren redovisar i vecka 43. LYCKA TILL!!! Och TACK för att DU tittar in i min blogg!!

Creative Jumpstart 2020

Det är alltid roligt att börja året med Creativ Jumstart och i år är det tredje året jag är med. Årets tema är Super Powers och jag har fått gjort några alster inspirerade av workshoppen. Har enbart jobbat i min artjournal i år, kanske kommer att hitta någon teknik jag kan använda till mina tavlor.