Fortsätt till huvudinnehåll

Pyssel med Grodan

I går hade jag tur. Min stora tjej ville så gärna gå ner i källaren och srappa. Det har hon velat länge men det har inte funnit så mycket tid till det. Men idag struntade vi i allt annat och gick ner. Hon har en egen låda och så får hon låna en del saker av mig. Hon gjorde tre layouter till sitt album.


 Det viktiga för henne är att få med måna dekorationer. Hjärtan är viktigt att få dit oxå. Denna gången har hon satt blommor över alla hjärtan, förstår inte men hon får göra som hon vill. Det kostar mig bara ett cardstock och det gör min inget. Vi gillar ju pyssel lika mycket hon och jag. Det är kul att få lite ensam tid med henne.




Hon tittar ofta på det jag håller på  med och försöker göra likadant. Jag försöker visa och låta bli att hjälpa henne för mycket. Hon löser det ju oftast själv.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Creative Jumpstart nr2

Den här utmaningen var rolig! Inspirerad av Kae Pea´s lektion på creative jumpstart. Hade ju som vanligt inte hälften av sakerna som hon använde, och skulle kanske se till att skaffa mig ett block anpassat för mxed media, men det var kul och jag gillar henne!! Kanske att hon kommer bli en stor canvas en dag.

Ta en lott!! Blogcandy!

Nu fick jag fotat! Så här kommer den.... Min 10 000 sidvisnings BLOGCANDY .... För att vara med: 1. Länka till min candy från din blogg/hemsida. Låna gärna bilden om du vill. 2. Skriv en kommentar till detta inlägget. 3. Bli gärna följare, om du vill. Vad kan du då vinna? Jo detta... Tre rullar tejp, Teeny Alphas, band, två stämplar, jounaling tags, brads, mm. Candyn avslutas den 21oktober. Vinnaren redovisar i vecka 43. LYCKA TILL!!! Och TACK för att DU tittar in i min blogg!!

Creative Jumpstart 2020

Det är alltid roligt att börja året med Creativ Jumstart och i år är det tredje året jag är med. Årets tema är Super Powers och jag har fått gjort några alster inspirerade av workshoppen. Har enbart jobbat i min artjournal i år, kanske kommer att hitta någon teknik jag kan använda till mina tavlor.