Fortsätt till huvudinnehåll

Framsida

Så vad det då den fjortonde och tekniken har lugnat ner sig... Martin tryckte på ett par knappar och så funkade allt igen. Så idag kan jag visa er hur framsidan på min Smash book har utvecklats. Har klämt dit ett par kort.


Ska försöka hitta ett kort på Martin och sätta dit oxå, annars känns framsidan ganska klar. Har fortfarande några sidor kvar att göra i boken, men nu fungerar ju skrivaren så det ska nog inte ta så lång tid att få den färdig. Tog dock mycket längre tid än jag planerat, mycket pga en oplanerad förkylning som placerade mig i soffan istället för vid pysselbordet. Inte så mycket att göra åt. Kommer bara leda till att jag inte kommer få gjort lika mycket med Grodans album innan hennes födelsedag som jag hade tänkt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Creative Jumpstart nr2

Den här utmaningen var rolig! Inspirerad av Kae Pea´s lektion på creative jumpstart. Hade ju som vanligt inte hälften av sakerna som hon använde, och skulle kanske se till att skaffa mig ett block anpassat för mxed media, men det var kul och jag gillar henne!! Kanske att hon kommer bli en stor canvas en dag.

Ta en lott!! Blogcandy!

Nu fick jag fotat! Så här kommer den.... Min 10 000 sidvisnings BLOGCANDY .... För att vara med: 1. Länka till min candy från din blogg/hemsida. Låna gärna bilden om du vill. 2. Skriv en kommentar till detta inlägget. 3. Bli gärna följare, om du vill. Vad kan du då vinna? Jo detta... Tre rullar tejp, Teeny Alphas, band, två stämplar, jounaling tags, brads, mm. Candyn avslutas den 21oktober. Vinnaren redovisar i vecka 43. LYCKA TILL!!! Och TACK för att DU tittar in i min blogg!!

Creative Jumpstart 2020

Det är alltid roligt att börja året med Creativ Jumstart och i år är det tredje året jag är med. Årets tema är Super Powers och jag har fått gjort några alster inspirerade av workshoppen. Har enbart jobbat i min artjournal i år, kanske kommer att hitta någon teknik jag kan använda till mina tavlor.