Fortsätt till huvudinnehåll

HAPPY are the DAYS

Hittade en fantastisk layout igen, ni kan se den HÄR. Det är från sajten Chic Tags. De har såååå mycket fint.  Började med att kladda ner ett papper med mina Inktens Blocks. Jag har både målat och skvätt med dem. Stämplade några streck med en tag-stämpel jag har. Skvätte lite med GlimmerMist oxå.



Sedan var det dags för några papper och några dekorationer. 



Och så ett kort på Ugglan så klart. 


De tre pappren är alla tre från October Afternoon. Det randiga är baksidan på pappret med de små vita prickarna. De flesta av dekorationerna är från Echo Parks, ett av stickersarken jag har som inte är så många stickers kvar på. Några Die-cuts kom med oxå, de är från October Afternoon. Och så lite Washitejp.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Creative Jumpstart nr2

Den här utmaningen var rolig! Inspirerad av Kae Pea´s lektion på creative jumpstart. Hade ju som vanligt inte hälften av sakerna som hon använde, och skulle kanske se till att skaffa mig ett block anpassat för mxed media, men det var kul och jag gillar henne!! Kanske att hon kommer bli en stor canvas en dag.

Ta en lott!! Blogcandy!

Nu fick jag fotat! Så här kommer den.... Min 10 000 sidvisnings BLOGCANDY .... För att vara med: 1. Länka till min candy från din blogg/hemsida. Låna gärna bilden om du vill. 2. Skriv en kommentar till detta inlägget. 3. Bli gärna följare, om du vill. Vad kan du då vinna? Jo detta... Tre rullar tejp, Teeny Alphas, band, två stämplar, jounaling tags, brads, mm. Candyn avslutas den 21oktober. Vinnaren redovisar i vecka 43. LYCKA TILL!!! Och TACK för att DU tittar in i min blogg!!

Creative Jumpstart 2020

Det är alltid roligt att börja året med Creativ Jumstart och i år är det tredje året jag är med. Årets tema är Super Powers och jag har fått gjort några alster inspirerade av workshoppen. Har enbart jobbat i min artjournal i år, kanske kommer att hitta någon teknik jag kan använda till mina tavlor.