Fortsätt till huvudinnehåll

Kalaskort

Förhoppningsvis blir det kalas i helgen oxå. Kusinens pojk fyller ett år. Fick så fina bilder på honom när brorsans dotter fyllde år i början av mars så jag skrev ut ett av dem i svart/vitt och använde på kortet.


I bakgrunden finns ett Echo Parkpapper och stjärnorna är October Afternoon. Gjorde ett flaggspel, kunde haft det längre upp men vill gärna följa trådens naturliga böjning. Denna gången blev böjen lite väl böjd... Jaja. Å så min söta flodhäst. Älskar den. Det är en die från Provo Craft. Köpte den lite på skoj o rea för några år sedan. Det är nog den die jag använder mest. Nu kommer väl mina spellbinders användas mer.

Det vita kladdet är hans namn, ville inte visa det. Vet inte hur hans föräldrar vill outa sin son på nätet. Bilder vet jag är okej.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Creative Jumpstart nr2

Den här utmaningen var rolig! Inspirerad av Kae Pea´s lektion på creative jumpstart. Hade ju som vanligt inte hälften av sakerna som hon använde, och skulle kanske se till att skaffa mig ett block anpassat för mxed media, men det var kul och jag gillar henne!! Kanske att hon kommer bli en stor canvas en dag.

Ta en lott!! Blogcandy!

Nu fick jag fotat! Så här kommer den.... Min 10 000 sidvisnings BLOGCANDY .... För att vara med: 1. Länka till min candy från din blogg/hemsida. Låna gärna bilden om du vill. 2. Skriv en kommentar till detta inlägget. 3. Bli gärna följare, om du vill. Vad kan du då vinna? Jo detta... Tre rullar tejp, Teeny Alphas, band, två stämplar, jounaling tags, brads, mm. Candyn avslutas den 21oktober. Vinnaren redovisar i vecka 43. LYCKA TILL!!! Och TACK för att DU tittar in i min blogg!!

Creative Jumpstart 2020

Det är alltid roligt att börja året med Creativ Jumstart och i år är det tredje året jag är med. Årets tema är Super Powers och jag har fått gjort några alster inspirerade av workshoppen. Har enbart jobbat i min artjournal i år, kanske kommer att hitta någon teknik jag kan använda till mina tavlor.