Fortsätt till huvudinnehåll

Gekås

I torsdags var Grodan och jag på Gekås i Ullared och shoppade. Det var tabberas på det mesta här hemma så det var tvunget att åka en sväng. De har ju en liten avdelning med pysselgrejer och där var vi ju tvungna att titta runt lite. Det är har ju inget stående sortiment och det är inte alltid att jag hittar något. Denna gången hade de dock en del dekorationer från Victoria Design House som var fina. Köpte metallfjärilar, nycklar och några cirklar och hjärtan med ord på.




Det fanns oxå bokstavskitt från JB. Förstår inte riktigt det "maskulina" med de blå bokstäverna men fina  var det i alla fall.


Och så lite bling från Victoria Design. Använder silver och svart mest. Tror att jag betalade 9kr för dem. Helt okej pris...


Grodan köpte oxå en hel del grejer, bland annat en stack papper i 6". Hon var jättenöjd :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Creative Jumpstart nr2

Den här utmaningen var rolig! Inspirerad av Kae Pea´s lektion på creative jumpstart. Hade ju som vanligt inte hälften av sakerna som hon använde, och skulle kanske se till att skaffa mig ett block anpassat för mxed media, men det var kul och jag gillar henne!! Kanske att hon kommer bli en stor canvas en dag.

Ta en lott!! Blogcandy!

Nu fick jag fotat! Så här kommer den.... Min 10 000 sidvisnings BLOGCANDY .... För att vara med: 1. Länka till min candy från din blogg/hemsida. Låna gärna bilden om du vill. 2. Skriv en kommentar till detta inlägget. 3. Bli gärna följare, om du vill. Vad kan du då vinna? Jo detta... Tre rullar tejp, Teeny Alphas, band, två stämplar, jounaling tags, brads, mm. Candyn avslutas den 21oktober. Vinnaren redovisar i vecka 43. LYCKA TILL!!! Och TACK för att DU tittar in i min blogg!!

Creative Jumpstart 2020

Det är alltid roligt att börja året med Creativ Jumstart och i år är det tredje året jag är med. Årets tema är Super Powers och jag har fått gjort några alster inspirerade av workshoppen. Har enbart jobbat i min artjournal i år, kanske kommer att hitta någon teknik jag kan använda till mina tavlor.