Fortsätt till huvudinnehåll

One Great Day

I går fick jag mina papper jag beställde så nu är 100-utmaningen i full gång. Har gjort en hel radda med LOs. Barnens äldsta kusin står i fokus för tillfället. Har gjort 12 LOs om honom denna veckan. Har fått riktigt sprutt på det hela. Börjar dock få dåligt med idéer så jag har varit o lånat lite. Tittade in hos Cattis o hittade den här fantastiska LOn som jag har liftat. Min tolkning blev ganska lik, men lite mer ihoptryckt eftersom jag skrappar i 8" till Hampus.


Blev rätt nöjd med den. Cattis har mycket fina saker, så chansen att jag hitta något mer att lifta hos henne är ganska stor. 

Kommentarer

  1. Så glad och härlig den här layouten är! Tusen tack för den gulliga kommentaren inne hos mig. Det är så klart alldeles ok att du liftar! Jag blir bara jätteglad om jag kan inspirera någon. Ha en bra helg!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!!

Populära inlägg i den här bloggen

Creative Jumpstart nr2

Den här utmaningen var rolig! Inspirerad av Kae Pea´s lektion på creative jumpstart. Hade ju som vanligt inte hälften av sakerna som hon använde, och skulle kanske se till att skaffa mig ett block anpassat för mxed media, men det var kul och jag gillar henne!! Kanske att hon kommer bli en stor canvas en dag.

Ta en lott!! Blogcandy!

Nu fick jag fotat! Så här kommer den.... Min 10 000 sidvisnings BLOGCANDY .... För att vara med: 1. Länka till min candy från din blogg/hemsida. Låna gärna bilden om du vill. 2. Skriv en kommentar till detta inlägget. 3. Bli gärna följare, om du vill. Vad kan du då vinna? Jo detta... Tre rullar tejp, Teeny Alphas, band, två stämplar, jounaling tags, brads, mm. Candyn avslutas den 21oktober. Vinnaren redovisar i vecka 43. LYCKA TILL!!! Och TACK för att DU tittar in i min blogg!!

Creative Jumpstart 2020

Det är alltid roligt att börja året med Creativ Jumstart och i år är det tredje året jag är med. Årets tema är Super Powers och jag har fått gjort några alster inspirerade av workshoppen. Har enbart jobbat i min artjournal i år, kanske kommer att hitta någon teknik jag kan använda till mina tavlor.