Fortsätt till huvudinnehåll

Hampus

Har så många layouts på lager att visa för er. Har producerat massor de senaste veckorna. Laddar oxå inför mitt första inlägg hos ScrappaLoss. Idag fotade jag barnen ute i snön, hoppas det ska bli någon fin LO av det.

Här är två layouts jag gjorde förra veckan. Fortfarande på temat Hampus.


Första bilden vi fick av honom som var fotat av studiefotograf. Vet inte riktigt hur gammal han är, tre-fyra månader kanske. Tänker att detta blir den första bilden i hans album. Bakgrundspappret är Echo Park. Hjärtat o de cirkelformade pappren i nedersta hörnet är från October Afternoon o deras Woodland PARK serie. Köpte en påse med die-cut shapes. Den lilla gula lappen med texten kommer oxå därifrån. En liten knapp o en fjäril fick oxå vara med.


Sedan blev det lite jul igen. Här kommer bakgrundspappret från October Afternoon. Har använt ett par stämplar o en brad i form av ett hjärta. Kom på mig själv med att använda väldigt lite brads nu för tiden. De ligger liksom bara där... Har ju ändå några fina, borde bli bättre på att komma ihåg dem.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Creative Jumpstart nr2

Den här utmaningen var rolig! Inspirerad av Kae Pea´s lektion på creative jumpstart. Hade ju som vanligt inte hälften av sakerna som hon använde, och skulle kanske se till att skaffa mig ett block anpassat för mxed media, men det var kul och jag gillar henne!! Kanske att hon kommer bli en stor canvas en dag.

Ta en lott!! Blogcandy!

Nu fick jag fotat! Så här kommer den.... Min 10 000 sidvisnings BLOGCANDY .... För att vara med: 1. Länka till min candy från din blogg/hemsida. Låna gärna bilden om du vill. 2. Skriv en kommentar till detta inlägget. 3. Bli gärna följare, om du vill. Vad kan du då vinna? Jo detta... Tre rullar tejp, Teeny Alphas, band, två stämplar, jounaling tags, brads, mm. Candyn avslutas den 21oktober. Vinnaren redovisar i vecka 43. LYCKA TILL!!! Och TACK för att DU tittar in i min blogg!!

Creative Jumpstart 2020

Det är alltid roligt att börja året med Creativ Jumstart och i år är det tredje året jag är med. Årets tema är Super Powers och jag har fått gjort några alster inspirerade av workshoppen. Har enbart jobbat i min artjournal i år, kanske kommer att hitta någon teknik jag kan använda till mina tavlor.