Fortsätt till huvudinnehåll

Du & Du & Du

Nu har jag varit o lånat igen. Har lite svårt med att komma på titlar till mina LOs ibland, med denna var det lite klurigt. Och så hittade jag en LO hos AnnaB med en perfekt titel, så den lånade jag.


Ganska enkel LO. Kladdat med acrylfärg o stickles på cardstock. Sedan klippt ut hjärtan o ritat runt dem med en svart penna. Lite stickles på hjärtat som är rosa för att få det att sticka ut lite mer ändå.

Denna LOn har jag inspirerat av AnnaB igen o liftat hennes LO helt. Det blev andra färger på min, men annars ganska lik.


Sedan blev det en sommarLO på svart carstock. Tyckte bokstäverna kom fram bra med det svarta.


Papper o klistermärken kommer från Echo Park. Fjärilen är October Afternoon.

I skrivandes stund har jag lyckats få till 26 alter i år. Är riktigt nöjd. Snart har jag oxå gjort klar de LOs jag kan göra med de kort jag har på Hampus. Känns bra att fått en rivstart när det gäller hans album. Behöver kolla över hur jag har det fördelat vad det gäller årtal. Sedan kanske jag kan börja med albumet till hans lillasyster :) 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Creative Jumpstart nr2

Den här utmaningen var rolig! Inspirerad av Kae Pea´s lektion på creative jumpstart. Hade ju som vanligt inte hälften av sakerna som hon använde, och skulle kanske se till att skaffa mig ett block anpassat för mxed media, men det var kul och jag gillar henne!! Kanske att hon kommer bli en stor canvas en dag.

Ta en lott!! Blogcandy!

Nu fick jag fotat! Så här kommer den.... Min 10 000 sidvisnings BLOGCANDY .... För att vara med: 1. Länka till min candy från din blogg/hemsida. Låna gärna bilden om du vill. 2. Skriv en kommentar till detta inlägget. 3. Bli gärna följare, om du vill. Vad kan du då vinna? Jo detta... Tre rullar tejp, Teeny Alphas, band, två stämplar, jounaling tags, brads, mm. Candyn avslutas den 21oktober. Vinnaren redovisar i vecka 43. LYCKA TILL!!! Och TACK för att DU tittar in i min blogg!!

Creative Jumpstart 2020

Det är alltid roligt att börja året med Creativ Jumstart och i år är det tredje året jag är med. Årets tema är Super Powers och jag har fått gjort några alster inspirerade av workshoppen. Har enbart jobbat i min artjournal i år, kanske kommer att hitta någon teknik jag kan använda till mina tavlor.