Fortsätt till huvudinnehåll

Creative JumpStart Summit 2013

Hittade ett inlägg på Svensk Scrapbooking här i veckan om Creative JumpStart Summit 2013. Blev lite nyfiken, letar ju efter ny inspiration. Så jag  gick med, det är gratis o det kommer ett mail en gång om dagen med en ny inspiratör o ett logg in.

Till den här LOn har jag blivit inpirerad av Heidi Swapp som var inspiratör nummer 3. Hon använde masker, stämplar o mist o gjorde en bakgrund. Jag har inga masker, få stämplar o en mist så jag fick hitta på min egna lösning för att få något liknande.


Det är hjärtat som jag gjort, vilket ni säkert förstår. Gjorde en mall av papper, kladdade runt med en röd stämpeldyna (måste köpa något annat), stämplade med en swirlstämpel från Pandro. Tog bort hjärtmallen. Stämplade ditt två stjärnor o Puss&Kram. Ritade runt kanten av hjärtat med en penna. La Stickels på stjärnorna efter jag satt fast kortet för att få det att integrera. För att vara första gången o inte ha några bra grejer så är jag ändå rätt nöjd. Kul att prova något nytt. Nu har jag fler videos att titta på o inspireras av :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Creative Jumpstart nr2

Den här utmaningen var rolig! Inspirerad av Kae Pea´s lektion på creative jumpstart. Hade ju som vanligt inte hälften av sakerna som hon använde, och skulle kanske se till att skaffa mig ett block anpassat för mxed media, men det var kul och jag gillar henne!! Kanske att hon kommer bli en stor canvas en dag.

Ta en lott!! Blogcandy!

Nu fick jag fotat! Så här kommer den.... Min 10 000 sidvisnings BLOGCANDY .... För att vara med: 1. Länka till min candy från din blogg/hemsida. Låna gärna bilden om du vill. 2. Skriv en kommentar till detta inlägget. 3. Bli gärna följare, om du vill. Vad kan du då vinna? Jo detta... Tre rullar tejp, Teeny Alphas, band, två stämplar, jounaling tags, brads, mm. Candyn avslutas den 21oktober. Vinnaren redovisar i vecka 43. LYCKA TILL!!! Och TACK för att DU tittar in i min blogg!!

Creative Jumpstart 2020

Det är alltid roligt att börja året med Creativ Jumstart och i år är det tredje året jag är med. Årets tema är Super Powers och jag har fått gjort några alster inspirerade av workshoppen. Har enbart jobbat i min artjournal i år, kanske kommer att hitta någon teknik jag kan använda till mina tavlor.