Fortsätt till huvudinnehåll

Två Favoriter (i dubbel mening)

Jag håller ju på med ganska många album....
Ett 12"x12" till mig själv
Ett 12"x12" o ett 8"x8" till Grodan (min 4½-åriga tjej)
Ett 12"x6" o ett 12"x12" till Ugglan (min snart 2-åringa tjej)
Ett 8"x8" till brorsans pojk (2½år)
och Ett 8"x8" till min brors lilla tjej som precis fyllde 1 år.

Att det bara blivit ett till mig har nog mest med att göra att jag inte är med på så många foton. Min man fotar mig ganska sällan o då är jag rätt bra på att grimasera så det är flest sådana bilder i min BOM.

I går tog jag fram bilder på min brors pojk. Det visade sig bara vara tre kvar i högen med framkallade kort. Så dem har jag lekt med idag. Här är den ena LOn


Knapp-pappret är Echo Park Little Boy. De andra "vågiga" pappret är från My Mind's Eye Fine and Dandy. Den svarta tejpen är Washi från YouDo. Köpte ju några rullar som jag skrivit i tidigare inlägg.

Många favoriter i detta inlägget :). Echo Park o My Mindý Eye är mina stora favoriter just nu när det gäller mönsterpapper. Har ni sett EPs nya serier?? This&That kommer garanterat hem till mig i en snar framtid. Sååååå fina! Med nästa lön kanske....

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Creative Jumpstart nr2

Den här utmaningen var rolig! Inspirerad av Kae Pea´s lektion på creative jumpstart. Hade ju som vanligt inte hälften av sakerna som hon använde, och skulle kanske se till att skaffa mig ett block anpassat för mxed media, men det var kul och jag gillar henne!! Kanske att hon kommer bli en stor canvas en dag.

Ta en lott!! Blogcandy!

Nu fick jag fotat! Så här kommer den.... Min 10 000 sidvisnings BLOGCANDY .... För att vara med: 1. Länka till min candy från din blogg/hemsida. Låna gärna bilden om du vill. 2. Skriv en kommentar till detta inlägget. 3. Bli gärna följare, om du vill. Vad kan du då vinna? Jo detta... Tre rullar tejp, Teeny Alphas, band, två stämplar, jounaling tags, brads, mm. Candyn avslutas den 21oktober. Vinnaren redovisar i vecka 43. LYCKA TILL!!! Och TACK för att DU tittar in i min blogg!!

Creative Jumpstart 2020

Det är alltid roligt att börja året med Creativ Jumstart och i år är det tredje året jag är med. Årets tema är Super Powers och jag har fått gjort några alster inspirerade av workshoppen. Har enbart jobbat i min artjournal i år, kanske kommer att hitta någon teknik jag kan använda till mina tavlor.