Fortsätt till huvudinnehåll

30års-kalaskort

Vi var bjudna på kalas i helgen hos våra goa grannar. De fyllde 30år båda två. Riktigt trevligt kalas. Vi hade självklart med oss en present. Det blev ett fågelbord, frön till det o en liten fågelbok med de vanligaste svenska fåglarna. Hade ju gjort ett kort oxå. Ett vanligt Lina-kort.


Mönsterpappret är Heidi Grace. Det är ganska gammalt, 4-5år någonting. Kanske inte syns så bra, men det är grön-glansigt med flockad text. Siffran 30 är glittrig, men det syns inte så bra det heller. 

Mååååste köpa mig en ny Dymo snart. Min har spruckit i själva utmatningen, det är lite svårt att klippa av efter man skrivit klart. Använder ju den jättemycket så det är ju en bra investering.
Kanske kan hitta lite pysseltid i kväll, om jag orkar. Har jobbar 30 timmar i helgen så just nu är jag lite seg i huvudet....

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Creative Jumpstart nr2

Den här utmaningen var rolig! Inspirerad av Kae Pea´s lektion på creative jumpstart. Hade ju som vanligt inte hälften av sakerna som hon använde, och skulle kanske se till att skaffa mig ett block anpassat för mxed media, men det var kul och jag gillar henne!! Kanske att hon kommer bli en stor canvas en dag.

Ta en lott!! Blogcandy!

Nu fick jag fotat! Så här kommer den.... Min 10 000 sidvisnings BLOGCANDY .... För att vara med: 1. Länka till min candy från din blogg/hemsida. Låna gärna bilden om du vill. 2. Skriv en kommentar till detta inlägget. 3. Bli gärna följare, om du vill. Vad kan du då vinna? Jo detta... Tre rullar tejp, Teeny Alphas, band, två stämplar, jounaling tags, brads, mm. Candyn avslutas den 21oktober. Vinnaren redovisar i vecka 43. LYCKA TILL!!! Och TACK för att DU tittar in i min blogg!!

Creative Jumpstart 2020

Det är alltid roligt att börja året med Creativ Jumstart och i år är det tredje året jag är med. Årets tema är Super Powers och jag har fått gjort några alster inspirerade av workshoppen. Har enbart jobbat i min artjournal i år, kanske kommer att hitta någon teknik jag kan använda till mina tavlor.