Fortsätt till huvudinnehåll

Fler alster från Rekordträffen

Fick gjort några alster till när vi var på rekordträffen. Fick en beställning på ett julkort i våras o nu har jag fått det klart. Köpte en stämpel av Vilda Stamps med texten "Merry Christmas.....osv". Tycker själv att det blev rätt bra. Får se vad beställaren säger...


Gillar snögubbarna från Panduro. De är så söta :)


Gjorde två LOs till mina godingar oxå. Skulle vilja ha någon mer dekoration på dem båda två, men har inte hunnit sitta något med dem det senaste. Har antingen jobbat, sovit efter jobb eller grejat med en swapp jag är med i. Kanske att det finns tid någon dag...


Kanske att man inte behöver dekorera så mycket heller. Ibland säger en bild mer än tusen ord.

244 alster gjorda i år, målet är 365st o det ser inte omöjligt ut. Det ska ju göras julkort o då rasslar det ju iväg. Måste åka o handla lite julpapper oxå. Hittade inget på rekordträffen som riktigt passade mig i smaken. Vill ju gärna ha färgglada papper, är inte någon vintage-person direkt. Funderar starkt på att beställa EPs serie, den var så söt :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Creative Jumpstart nr2

Den här utmaningen var rolig! Inspirerad av Kae Pea´s lektion på creative jumpstart. Hade ju som vanligt inte hälften av sakerna som hon använde, och skulle kanske se till att skaffa mig ett block anpassat för mxed media, men det var kul och jag gillar henne!! Kanske att hon kommer bli en stor canvas en dag.

Ta en lott!! Blogcandy!

Nu fick jag fotat! Så här kommer den.... Min 10 000 sidvisnings BLOGCANDY .... För att vara med: 1. Länka till min candy från din blogg/hemsida. Låna gärna bilden om du vill. 2. Skriv en kommentar till detta inlägget. 3. Bli gärna följare, om du vill. Vad kan du då vinna? Jo detta... Tre rullar tejp, Teeny Alphas, band, två stämplar, jounaling tags, brads, mm. Candyn avslutas den 21oktober. Vinnaren redovisar i vecka 43. LYCKA TILL!!! Och TACK för att DU tittar in i min blogg!!

Creative Jumpstart 2020

Det är alltid roligt att börja året med Creativ Jumstart och i år är det tredje året jag är med. Årets tema är Super Powers och jag har fått gjort några alster inspirerade av workshoppen. Har enbart jobbat i min artjournal i år, kanske kommer att hitta någon teknik jag kan använda till mina tavlor.