Fortsätt till huvudinnehåll

Dagar som kom o gick

Tiden springer iväg. Vi har semester o gottar oss med barnen. Ja, det är ju min man som har semester. Jag är ju fortfarande föräldraledig med Ugglan.
Här kommer ytterligare ett par bilder från min sommarsmash.


En bild på min söta lilla brorsdotter. En riktigt liten goding. Hon ler o skrattar när man jollrar med henne, helt underbar!


Å så en sida om vår dag med på Borås djurpark m familjen von Feilitzen. Det har blivit mycket bilder i min smash book. Hade inte tänkt det från början, men det känns lite tomt på de sidor där jag inte har någon bild. Kanske ett bevis för att man är en ganska inrotad scrappare. Gör ju mest LOs annars.


Det var någon som undrade vad jag menade med sommarsmash. Har förkortat o dragit ihop lite. Det är ju så hett med smash book just nu. K&Company lanserade den här i början på sommaren o massor av folk på forumet har gjort egna. Och så även jag. Valde att kalla den för sommarsmash eftersom den handlar om våran sommar 2011. Det är typ det enda jag håller på med just nu. Får inte scrappat något annat.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Creative Jumpstart nr2

Den här utmaningen var rolig! Inspirerad av Kae Pea´s lektion på creative jumpstart. Hade ju som vanligt inte hälften av sakerna som hon använde, och skulle kanske se till att skaffa mig ett block anpassat för mxed media, men det var kul och jag gillar henne!! Kanske att hon kommer bli en stor canvas en dag.

Ta en lott!! Blogcandy!

Nu fick jag fotat! Så här kommer den.... Min 10 000 sidvisnings BLOGCANDY .... För att vara med: 1. Länka till min candy från din blogg/hemsida. Låna gärna bilden om du vill. 2. Skriv en kommentar till detta inlägget. 3. Bli gärna följare, om du vill. Vad kan du då vinna? Jo detta... Tre rullar tejp, Teeny Alphas, band, två stämplar, jounaling tags, brads, mm. Candyn avslutas den 21oktober. Vinnaren redovisar i vecka 43. LYCKA TILL!!! Och TACK för att DU tittar in i min blogg!!

Creative Jumpstart 2020

Det är alltid roligt att börja året med Creativ Jumstart och i år är det tredje året jag är med. Årets tema är Super Powers och jag har fått gjort några alster inspirerade av workshoppen. Har enbart jobbat i min artjournal i år, kanske kommer att hitta någon teknik jag kan använda till mina tavlor.