Fortsätt till huvudinnehåll

Annorlunda LO

Fick äntligen pysslat lite i går kväll. Lite ångestpyssel :) Försökte hitta något att inspireras av för jag tycker att det mesta jag gör går i samma stil nu o det tycker jag är lite tråkigt. Inte för att jag kommer hoppa in på vintage, steempunk eller något sådant. Jag gillar när det är mycket färg o kommer fortsätta med det. Men ibland behöver man ha lite inspiration. Landade hos Rimna igen o inspirerades av en LO hon gjort om sin son.


Det blev en LO om brorsans prinsessa. Har snöat in på Tim Holtz distress ink Old Paper för tillfället. Det syns tyvärr inte så bra på kortet att jag använt det. Har fått använt lite gamla grejer oxå. Stjärnan är från Panduro o användes på julkorten för något år sedan.. EAN-koden är en tag i plast köpt för många år sedan på en mässa. "HEY" kommer från en prislapp jag klippt från en tröja. Ett par saker mindre bland mina gamla grejer.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Creative Jumpstart nr2

Den här utmaningen var rolig! Inspirerad av Kae Pea´s lektion på creative jumpstart. Hade ju som vanligt inte hälften av sakerna som hon använde, och skulle kanske se till att skaffa mig ett block anpassat för mxed media, men det var kul och jag gillar henne!! Kanske att hon kommer bli en stor canvas en dag.

Ta en lott!! Blogcandy!

Nu fick jag fotat! Så här kommer den.... Min 10 000 sidvisnings BLOGCANDY .... För att vara med: 1. Länka till min candy från din blogg/hemsida. Låna gärna bilden om du vill. 2. Skriv en kommentar till detta inlägget. 3. Bli gärna följare, om du vill. Vad kan du då vinna? Jo detta... Tre rullar tejp, Teeny Alphas, band, två stämplar, jounaling tags, brads, mm. Candyn avslutas den 21oktober. Vinnaren redovisar i vecka 43. LYCKA TILL!!! Och TACK för att DU tittar in i min blogg!!

Creative Jumpstart 2020

Det är alltid roligt att börja året med Creativ Jumstart och i år är det tredje året jag är med. Årets tema är Super Powers och jag har fått gjort några alster inspirerade av workshoppen. Har enbart jobbat i min artjournal i år, kanske kommer att hitta någon teknik jag kan använda till mina tavlor.