Fortsätt till huvudinnehåll

Ny utmaning

Det har gått lite mycket scrappengar det senaste. Var inne hos Pappersbiten igen i förra veckan o köpte på mig lite papper. Måste verkligen skärpa mig! Behöver ju spara pengar till lite andra grejer... Sååå, jag har hoppat på utmaningen på Svenskscrapbooking.se igen. Denna gång tänkte jag göra 50 alter innan shopping. Kanske att det kan få igång mig i pysselrummet oxå. Det är ganska dött där just nu. Trädgården tar nästan all min tid. Det är så svårt att gå in när det är ljumma, ljusa kvällar ute. Jaja, ska försöka smyga ner nu när Ugglan somnat.

Sååå roligt med alla dessa kommentarer o följare i o med min bloggcandy! Det ska bli spännande o se vem som vinner...

Kommentarer

  1. Hej! Vad roligt att du hittat min blogg - och dessutom tagit dig tid att kommentera :) Tack! Kul med ytterligare en pysslande o bakande sjuksköterska... Din son som gillar traktorer? Isf kan vi bilda klubb - min 2-åring är såld på allt som rullar. Fin blogg! Tittar till här då o då... Hejsvejs så länge

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!!

Populära inlägg i den här bloggen

Creative Jumpstart nr2

Den här utmaningen var rolig! Inspirerad av Kae Pea´s lektion på creative jumpstart. Hade ju som vanligt inte hälften av sakerna som hon använde, och skulle kanske se till att skaffa mig ett block anpassat för mxed media, men det var kul och jag gillar henne!! Kanske att hon kommer bli en stor canvas en dag.

Ta en lott!! Blogcandy!

Nu fick jag fotat! Så här kommer den.... Min 10 000 sidvisnings BLOGCANDY .... För att vara med: 1. Länka till min candy från din blogg/hemsida. Låna gärna bilden om du vill. 2. Skriv en kommentar till detta inlägget. 3. Bli gärna följare, om du vill. Vad kan du då vinna? Jo detta... Tre rullar tejp, Teeny Alphas, band, två stämplar, jounaling tags, brads, mm. Candyn avslutas den 21oktober. Vinnaren redovisar i vecka 43. LYCKA TILL!!! Och TACK för att DU tittar in i min blogg!!

Creative Jumpstart 2020

Det är alltid roligt att börja året med Creativ Jumstart och i år är det tredje året jag är med. Årets tema är Super Powers och jag har fått gjort några alster inspirerade av workshoppen. Har enbart jobbat i min artjournal i år, kanske kommer att hitta någon teknik jag kan använda till mina tavlor.