Fortsätt till huvudinnehåll

Säljer mina stämplar

Inventerade mina stämplar o insåg att jag hade 58st!!! Jag som inte använder stämplar... Tänkte därför sälja de flesta. Om du vill köpa någon meddela mig här i bloggen. Frakten tillkommer o jag meddelar dig via mail vad det kommer att kosta. Alla stämplar är omonterade om inget annat står.


1. 2,5cm filur 10kr SÅLD
2. 2,5cm filur 10kr SÅLD
3. 4,5 cm God Jul recept 20kr SÅLD


4. Magnoliakronor EZ-mont. 2cm resp 2,5cm 20kr
5. Clearstamp Lilja 3,5cm 10kr


6. Humla 5cm 10kr
7. Klubba 6,5cm 10kr
8. 6cm 10kr


9. 6cm (dåligt stämplad) 15kr


10. Lurvig tass 2,5cm 5kr
11. Tass 1,5cm 5kr
12. Ekollon 2cm resp 3cm 10kr
13. Dino 1,5cm 10kr
14. Krona 2,5cm 15kr


15. 15st Clearstamps 50kr

Kommentarer

  1. Jag vill gärna köpa 1 &2

    humlis@spray.se

    SvaraRadera
  2. Skulle vilja köpa nummer 3

    Jenny/e.j.m

    jennys-kreativasida(snabela)tele2.se

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!!

Populära inlägg i den här bloggen

Färg, färg, färg

Tekniken att hälla akrylfärg på canvas är verkligen fantastisk rolig. En vet aldrig vad det blir och kan inte påverka särskillt mycket hur det kommer att se ut. I denna tavla har jag blandat gul, blå, lila, orange, guld och vit.


De orange elementen syns knappt, utan har bildat små bitar här och där. Den lila tog över mycket, trots att det är ungefär lika mycket av varje färg.


Tavlan är 40x50cm.

A face!!!!

Snacka om att gå utanför sin comfort zone. Gårdagens video på CJS2017 inspirerade till att måla ett ansikte. Det kan ju inte jag. Trodde jag. Efter att a youtubat lite så fick jag till ett fejs. Hon ser ju helt sjuk ut men vad kul det var!!


Hade kladdat en bakgrund i min art journal med färger som blev över från ett annan projekt, ditmålade med ett plastkort (typ ett gammalt bibliotekskort). Skissade sedan upp henne med en aquarellpenna (tur man har en massa gammal bråte liggande) och fyllde sedan i med acrylfärg. Jag har mycket kvar att lära innan jag kan säga att jag är nöjd, men kul var det!!

Färdiga blommor!

Gjorde klart mina blommor idag, inspirerade av Catherine Scanlon från CJS2017. Kul projekt! Sedan om resultatet blev så vackert vet jag inte, men det är snarare resan som intresserar mig än målet.


Har blandat gesso, acrylfärger, acylpennor, inktens kritor och mist i en salig blandning för att få ihop färger och effekter. Skulle kunnat lägga mer tid på att få blommorna mer levande med mer skuggning och kanske att jag gör något liknande en annan gång och då lägger mer tid på det.